Vliegtickets.nl wint Beste Service Award 2017

Amsterdam, 24 januari 2017
De organisator van de Best Service Awards is Opiness, een onafhankelijk online platform waar je dienstverleners kunt beoordelen en vergelijken op klantoordeel. Met de Opiness reviews kan de bezoeker een betere afweging maken in de keuze voor een bedrijf. Het is voor het eerst in het zesjarig bestaan van deze award dat de categorie vliegticketaanbieders is meegenomen.

Klantreviews gegeven tussen 6 januari 2016 en 6 januari 2017 telden mee in de score van de deelnemers. Registeren met een e-mailadres was noodzakelijk ter controle en voor het borgen van de echtheid van de reviews. Elke beoordeling moest voldoen aan richtlijnen, onder andere op het gebied van echtheid en eerlijkheid. Meer dan eenmaal hetzelfde bedrijf beoordelen was niet toegestaan.

Een winnaar van een Service Award moet het hoogste klantoordeel hebben in zijn categorie en minimaal 100 reviews hebben ontvangen. Het aantal reviews wordt meegewogen in het eindoordeel. Ook in 2017 scoor je bij de servicegerichte consument met snelheid, een persoonlijke benadering en (onverwachte) extra’s.

Actuele reisinformatie

Toon meer

Niet gevonden wat u zocht?

Voor informatie of beeldmateriaal kunt u mailen naar marketing@vliegtickets.nl