Meest gestelde vragen

Bagage binnen Europa

Tijdens het boekproces en op je e-ticket vind je de bagagevoorwaarden terug van jouw boeking. De meeste luchtvaartmaatschappijen die vluchten aanbieden binnen Europa hanteren een 'zero bag' beleid. Dit betekent dat er geen ruimbagage is inbegrepen. Vaak is het wel toegestaan om handbagage kosteloos mee te nemen. de afmetingen en gewichten verschillen echter sterk per luchtvaartmaatschappij. Controleer de bagagevoorwaarden daarom goed op de website van de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt. Kom je er niet uit, neem dan contact op met een van onze reisspecialisten.

Is jouw ticket exclusief bagage? Geen probleem; het is altijd nog mogelijk bagage bij te boeken via de website van de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt. Je kunt in veel gevallen de bagage ook nog op de luchthaven bijboeken voor vertrek van je vlucht. Houd er dan wel rekening mee dat de kosten in dat geval vaak hoger zijn dan wanneer je de bagage vooraf bijboekt via de website van de luchtvaartmaatschappij.

Vlieg je binnen Europa en daarna door naar een bestemming buiten Europa, dan kan de bagage wel inclusief zijn. De bagagevoorwaarden vind je op het e-ticket.

Tip! Bekijk ook de website van de ANVR voor de bagagevoorwaarden.

NIEUW! Heeft u een vraag over uw boeking? Stel u vraag dan nu ook via WhatsApp!
Tijdens kantooruren binnen 4 uur antwoord op uw vraag.

WhatsApp: +316 50 22 25 24

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld