Getoonde prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief € 29,90 boekingskosten.
Kan ik stoelen en bagage boeken op codeshare vlu …
Het is in de meeste gevallen niet mogelijk om voorafgaand aan je vlucht bagage bij te boeken wanneer jouw vlucht een codeshare-vlucht is. Het is alleen mogelijk om baggage bij te boeken tijdens het inchecken. Lees meer
Business of premium class vliegtickets
Om een business class of premium class ticket boeken neem je contact op met ons klant contact center. Een medewerker helpt je graag verder. Lees meer
Vouchercode
Ben je in het bezit van een vouchercode? Dan kun je deze inwisselen voordat je de betaling afrondt in het boekingsproces. Meer informatie over de actievoorwaarden van vouchercodes vind je hier. Lees meer
Wat betekent ‘gecombineerde enkele reizen’?
Dit zijn retourvluchten die bestaan uit een combinatie van 2 enkele reizen van 1 of meer airlines. Deze worden aangeduid met een logo. Lees meer
Online reserveren – stap-voor-stap
Het reserveren van voordelige vliegtickets is 24 uur per dag, 7 dagen per week online mogelijk op de website van Vliegtickets.nl. Bekijk hier de stappen om een boeking te maken. Lees meer
Hoe reserveer ik een stoel?
Nadat je geboekt hebt kun je via ons klant contact center ook stoelen reserveren. Binnenkort kan dit ook tijdens het maken van je vluchtreservering. Lees meer
Kan ik een vliegticket op maat boeken?
Ja dat kan telefonisch of per mail. Neem contact op met onze afdeling Sales om een vliegticket met meerdere bestemmingen, een combinatieticket of een wereldreis te boeken. Lees meer
Telefonisch een zakenreis boeken
Dan kun je contact opnemen met ons zakenreis team op telefoonnummer 020-369 90 44. Het zakenreis team staat van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 voor jou klaar. Lees meer
Moet ik alle namen voor een groepsboeking meteen …
Het is niet altijd nodig om alle namen voor een groepsboeking bij het maken van een reservering door te geven. Neem contact op met onze afdeling groepsreizen. Lees meer
Wanneer geldt er een groepstarief?
Vanaf 10 samen reizende passagiers (uitgezonderd baby’s) kunnen wij een groepstarief voor je aanvragen. Lees meer
Wordt op groepsreizen ook kinderkorting gegeven?
Kinderkorting is niet van toepassing op groepsreizen, op een enkele uitzonderingen na. Baby’s betalen meestal 10% van het volwassentarief en hebben geen eigen stoel. Lees meer
Wat is een groepsreis?
In de luchtvaart worden 10 of meer passagiers als een groep gezien. Conform de algemene regels binnen de luchtvaart kan een groep van meer dan 9 personen niet individueel ingeboekt worden, ook niet in verschillende boekingen. Lees meer
Wat zijn de voordelen van een groepsreis?
Lees hier welke voordelen er zijn wanneer je een groepsreis boekt. Een medewerker informeert je graag verder. Lees meer
Krijg ik korting op een groepsreis?
Op groepsreizen wordt geen extra korting gegeven. Het groepstarief wordt voor iedere aanvraag door de luchtvaartmaatschappijen afzonderlijk vastgesteld. Lees meer
Hoe boek ik een groepsreis?
Neem op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 telefonisch contact op met de afdeling groepsreizen op 020 – 369 90 41 (optie 3 in het keuzemenu) of vul direct het aanvraagformulier in via onze website. Lees meer
Is mijn betaling veilig?
Onze site is optimaal beveiligd. De SSL verbinding kan je zelf controleren. Je ziet tijdens het boeken een slotje in de menubalk. Lees meer
Hoe kan ik betalen bij Vliegtickets.nl?
Dat kan op vele manieren. Maak je een boeking op de website dan selecteer je tijdens het boeken van je vliegticket de gewenste betaalmethode. Lees meer
Een ticket boeken voor een alleenreizend kind
Voor minderjarigen onder de 16 jaar die zonder begeleiding van een volwassene reizen kan het zijn dat er vooraf begeleiding aangevraagd moet worden via de Unaccompanied Minor-service. Lees meer
Kan ik alsnog gebruik maken van een korting/acti …
Helaas is het niet mogelijk nog gebruik te maken van een korting of actie na het boeken van je vliegticket. Lees meer
De boeking is niet gelukt, wat nu?
In enkele gevallen kan het gebeuren dat de boeking niet lukt. Dit kan komen door een storing op de site of doordat de vlucht niet meer beschikbaar is. Lees meer
Boekingsbevestiging en factuur
Wanneer je een boeking maakt via Vliegtickets.nl ontvang je de boekingsbevestiging en de factuur per e-mail. Gemiddeld duurt dit 5-10 minuten maar in sommige gevallen kan het iets langer duren. Lees meer
Wat zijn boekingskosten?
Vliegtickets.nl toont de prijzen van vliegtickets inclusief luchthavenbelastingen, brandstoftoeslagen en security charges. Lees meer
Hoe kan ik een zakelijke boeking maken?
Wil je een zakelijke boeking maken? Vink dan 'ik boek zakelijk' aan of neem contact op met de afdeling zakenreizen. Lees meer
Moet ik mijn paspoortnummer invullen als ik een …
Tijdens het boeken hoef je niet je paspoortnummer in te vullen. Pas bij het (online) inchecken wordt hiernaar gevraagd. Lees meer
Welke naam vul je in bij het boeken van een tick …
Je naam op vliegticket moet altijd exact overeenkomen met de naam zoals deze in het paspoort staat vermeld. Bij "Eerste voornaam" vul je de eerste volledige voornaam in volgens je paspoort. In het volgende veld vul je je achternaam in volgens paspoort. Lees meer

Vliegtickets.nl maakt gebruik van cookies

Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op ‘Alle cookies’ te klikken ga je akkoord met onze Privacy- & cookieverklaring en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan Vliegtickets.nl jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina’s.

Toon details
Alle cookies Nodige cookies