Wanneer je een boeking maakt via Vliegtickets.nl ontvang je de boekingsbevestiging en de factuur per e-mail. Gemiddeld duurt dit 5-10 minuten maar in sommige gevallen kan het iets langer duren. Heb je geen boekingsbevestiging ontvangen, check dan je spamfilter. Mocht je geen mail hebben ontvangen dan is er wellicht iets misgegaan bij boeking. Neem in dat geval contact op met ons klant contact center .
Boekingsbevestiging en factuur
Gerelateerde vragen
Kan ik alsnog gebruik maken van een korting/acti … De boeking is niet gelukt, wat nu? Kinderkorting op vliegtickets-
Toon meer
Een ticket boeken voor een alleenreizend kind Wat zijn boekingskosten? Kan ik stoelen en bagage boeken op codeshare vluchten? Wat is een codeshare vlucht? Flexibel boeken met een FlexDeal Hoe reserveer ik een stoel? Treinverbinding Accesrail 9B Welke stoelen kan ik reserveren tijdens het boeken van een vliegticket? Moet ik mijn paspoortnummer invullen als ik een ticket boek? Hoe kan ik betalen bij Vliegtickets.nl? Wat betekent ‘gecombineerde enkele reizen’? Online reserveren – stap-voor-stap Welke naam vul je in bij het boeken van een ticket? Vouchercode Hoe kan ik een zakelijke boeking maken? Is mijn betaling veilig?
Actuele reisinformatie
- Reisvoorwaarden voor Europeanen naar het Verenigd Koninkrijk 30 december 2020 Laatste update: 12 januari 2021
- Wil je weten of je mag en kan reizen naar je bestemming? 17 december 2020 Laatste update: 24 december 2020
- Reisverbod tussen de VS en Europa 12 maart 2020 Laatste update: 17 december 2020