Meest gestelde vragen

Hoe reserveer ik een stoel?

Het reserveren van een stoel kan na het ontvangen van het e-ticket via de website van de luchtvaartmaatschappij. Hiervoor gebruik je de airline bookingscode die staat vermeld op je e-ticket.

Sommige luchtvaartmaatschappijen vragen een kleine toeslag voor het reserveren van een stoel. Kies je een stoel met meer beenruimte of bij de nooduitgang dan betaal je mogelijk extra hiervoor. De hoogte van de kosten zie je bij het selecteren van de stoel en kunnen wij je daarom op dit moment nog niet vertellen.

Heb je 2 aparte boekingen dan is het niet mogelijk in één handeling stoelen te reserveren voor beide boekingen. Hiervoor dien je per boeking in te loggen en de gewenste beschikbare stoel te selecteren. Hierna kun je voor de andere boeking inloggen en de stoel ernaast reserveren, indien beschikbaar uiteraard.

De stoelindeling is pas definitief op het moment dat je in het bezit bent van je boardingpass. Deze ontvang je bij het (online) inchecken. Fijne reis!

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld