Meest gestelde vragen

Hoe vraag ik een rolstoel of assistentie aan op de luchthaven

Nadat je een vliegticket hebt geboekt kun je al gelijk bij ons aangeven dat je assistentie en/of een rolstoel nodig hebt op de luchthaven door ons even te bellen of een email te sturen. Dan zorgen wij ervoor dat deze reservering direct wordt behandelt. Het is wel belangrijk om aan te geven in hoeverre je mobiel bent. Heb je bijvoorbeeld volledige assistentie nodig, dus wil je naar het vliegtuig begeleid worden? Of heb je alleen gedeeltelijke assistentie nodig? Dan weten wij waar wij rekening mee kunnen houden. Mocht je assistentie nodig hebben, zorg dan wel dat je ruim van te voren aanwezig bent, zodat je zeker weet dat je je vlucht haalt.

Rolstoel lenen luchthaven
Op veel luchthavens kun je een rolstoel lenen die gestationeerd staan op diverse locaties. Deze rolstoelen zijn meestal voor algemeen gebruik en hier heb je slechts een euromunt voor nodig. Bekijk dit zelf even bij de luchthaven van vertrek en aankomst van je vliegticket, zodat je zeker weet wat de faciliteiten zullen zijn.

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld