Staking of faillissement van de luchtvaartmaatsc …
Wat gebeurt er als de luchtvaartmaatschappij waarmee jij vliegt failliet gaat? Het verschilt per luchtvaartmaatschappij wat de procedures zijn. Lees verder
Hoeveel bedraagt de compensatie bij een claim vi …
Hoe hoog de compensatie is hangt af van de vliegafstand. De compensatie loopt uiteen van €250,- tot wel €600,- per ticket. Lees verder
Hoe meld ik me aan voor AirHelp?
Nadat je te maken hebt gehad met een vluchtverstoring ontvang je In de meeste gevallen een e-mail met hierin een link om je te registreren. Lees verder
Wat is AirHelp?
AirHelp is in 2013 als startup begonnen om gestrande passagiers wiens vlucht is vertraagd, geannuleerd, of overboekt te helpen met hun claim voor compensatie. Lees verder
Welke stappen worden ondernomen bij een claim vi …
Wanneer jouw vlucht vertraagd of geannuleerd is ontvang je automatisch een e-mail. Je hebt dan mogelijk recht op compensatie. Als je de claim door AirHelp wilt laten behandelen klik je eenvoudigweg op de link. Lees verder
Wanneer is er sprake van overmacht?
Wanneer je lucht vertraagd of geannuleerd is door een buitengewone omstandigheid vervalt je recht op compensatie. Er is dan sprake van overmacht. Lees verder
Vragen over mijn claim
Wanneer je vragen hebt over je claim neem je contact op met AirHelp. Omdat je een directe overeenkomst hebt met AirHelp met betrekking tot je claim hebben wij hier geen inzage in. Lees verder
Tot wanneer kan ik een claim indienen na mijn vl …
Tot 3 jaar nadat je vlucht is vertraagd, geannuleerd of overboekt kan je nog compensatie aanvragen via AirHelp. Lees verder
Heb je een klacht of een suggestie?
Wij staan voor kwaliteit en goede service is belangrijk voor ons. Stel je vraag of geef je suggestie door aan ons klant contact center. Wij waarderen je feedback. Lees verder
Mijn rechten bij vertraging van minder dan drie …
Bij een vertraging van minder dan 3 uur heb je wellicht recht op verzorging. De luchtvaartmaatschappij moet je in dat geval mogelijk maaltijden, verfrissingen en twee gratis telefoongesprekken vergoeden. Lees verder
Voorwaarden bemiddelaar losse reisdiensten
Bekijk alle informatie over de boekingsvoorwaarden van de bemiddelaar losse reisdiensten en dienstverleners. Lees verder
Vervoersvoorwaarden
Dit zijn de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij met wie je vliegt. Dze zijn naast de Algemene en de Aanvullende Voorwaarden van toepassing op je reis. Lees verder
EU-rechten vliegtuigpassagiers
Sinds 2004 zijn de rechten van vliegtuigpassagiers vastgelegd door de Europese Commissie in Verordening 261/2004. Deze verordening beschermt passagiers bij vertragingen, annuleringen en overboekingen. Lees verder
Herroepingsrecht
Voor vliegtickets, autohuur of hotelovernachtingen geldt geen herroepingsrecht. Vliegtickets.nl biedt wel een telefonische annuleringsregeling aan op de dag van boeken tot 20.00 uur. Lees verder
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Mocht je liever geen mail meer ontvangen, dan kan je je via de speciale ‘afmelden’-button onderaan de mail uitschrijven. Lees verder
Hoe wijzig ik mijn mailadres
Heb je een nieuw mailadres of wil je je e-mailadres aanpassen? Neem contact met ons op via onze chat of Whatsapp. Bellen of mailen mag ook. Lees verder
Servicepakketten
Bekijk alle informatie over de Servicepakketten Basis, Uitgebreid en Volledig van Vliegtickets.nl Lees verder