Wat gebeurt er als de luchtvaartmaatschappij waarmee jij vliegt failliet gaat? Het verschilt per luchtvaartmaatschappij wat de procedures zijn.
Lees meer
AirHelp is in 2013 als startup begonnen om gestrande passagiers wiens vlucht is vertraagd, geannuleerd, of overboekt te helpen met hun claim voor compensatie.
Lees meer
Wanneer jouw vlucht vertraagd of geannuleerd is ontvang je automatisch een e-mail. Je hebt dan mogelijk recht op compensatie. Als je de claim door AirHelp wilt laten behandelen klik je eenvoudigweg op de link.
Lees meer
Wanneer je lucht vertraagd of geannuleerd is door een buitengewone omstandigheid vervalt je recht op compensatie. Er is dan sprake van overmacht.
Lees meer
Wanneer je vragen hebt over je claim neem je contact op met AirHelp. Omdat je een directe overeenkomst hebt met AirHelp met betrekking tot je claim hebben wij hier geen inzage in.
Lees meer
Wij staan voor kwaliteit en goede service is belangrijk voor ons. Stel je vraag of geef je suggestie door aan ons klant contact center. Wij waarderen je feedback.
Lees meer
Bij een vertraging van minder dan 3 uur heb je wellicht recht op verzorging. De luchtvaartmaatschappij moet je in dat geval mogelijk maaltijden, verfrissingen en twee gratis telefoongesprekken vergoeden.
Lees meer
Dit zijn de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij met wie je vliegt. Dze zijn naast de Algemene en de Aanvullende Voorwaarden van toepassing op je reis.
Lees meer
Sinds 2004 zijn de rechten van vliegtuigpassagiers vastgelegd door de Europese Commissie in Verordening 261/2004. Deze verordening beschermt passagiers bij vertragingen, annuleringen en overboekingen.
Lees meer
Bekijk alle informatie over de Servicepakketten Basis, Uitgebreid en Volledig van Vliegtickets.nl
Lees meer
Vliegtickets.nl maakt gebruik van cookies
Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op 'Alle cookies' te klikken ga je akkoord met onze Privacy- en cookieverklaring en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan Vliegtickets.nl jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina's.