Wij staan voor kwaliteit en goede service is belangrijk voor ons. Ben je niet tevreden over onze service of heb je een suggestie? Stel je vraag of geef je suggestie door aan ons klant contact center. 

Heb je een vraag over je geboekte vliegreis en ben je al vertrokken? 

Dan kun je tot twee maanden na je vlucht je klacht bij ons indienen per mail.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?

Wij nemen alle klachten in behandeling. Kunnen we de klacht zelf oplossen? Dan doen we dit het liefst zo snel mogelijk. Bij klachten waarbij wij afhankelijk zijn van terugkoppeling van de luchtvaartmaatschappij of een andere leverancier, kan de afhandeltermijn langer zijn.

Kan ik mijn klacht over een luchtvaartmaatschappij bij jullie indienen?

Je kunt je klacht over een luchtvaartmaatschappij bij ons indienen. Echter, sommige airlines accepteren klachten uitsluitend wanneer deze door de klant zelf worden ingediend. In dat geval zullen we dat aan je doorgeven, zodat je klacht direct naar de luchtvaartmaatschappij gaat. Omdat wij als tussenpersoon dienen, zijn we niet aansprakelijk voor de diensten en services van luchtvaartmaatschappijen. 

Waar kan ik terecht voor vragen over vluchtvertraging, annulering en instapweigering?

Heb je een vraag omtrent de EU verordening voor compensatie bij instapweigering of heb je te maken gehad met vertraging of annulering van je vlucht? Schakel dan de hulp en expertise in van AirHelp.

Heeft dit je geholpen?

Gerelateerde vragen

Hoe wijzig ik mijn mailadres EU-rechten vliegtuigpassagiers Vragen over mijn claim

Actuele reisinformatie

Meer over Actuele reisinformatie