E-ticket opvragen
Heb je geen e-ticket ontvangen? Vul dan hier het e-mailadres in dat je hebt gebruikt voor het maken van je boeking en en wij sturen je binnen 2 werkdagen je e-ticket toe. Lees verder
Wat moet je met een e-ticket doen?
Op het e-ticket staan alle gegevens die je nodig hebt om (online) in te checken voor jouw reis. Bewaar je ticket in je bestanden. Lees verder
De datum op mijn vliegticket klopt niet
Als de datum op je vliegticket niet klopt neem je zo snel mogelijk contact op met het klant contact center. De kosten voor datumwijziging zijn afhankelijk van de voorwaarden van de airline. Lees verder
De naam op mijn vliegticket klopt niet
Als de naam op je vliegticket niet klopt dan moet deze aangepast worden. De kosten voor naamswijziging zijn afhankelijk van de voorwaarden van de airline met wie je vliegt. Lees verder
Er staat geen barcode op mijn e-ticket
Dat klopt, op je e-ticket staat geen barcode. Deze staat wel op je boarding pass die je ontvangt nadat je ingecheckt bent. Lees verder
Geen spaties op vliegticket
Op een vliegticket staan geen spaties of leestekens omdat het systeem van de luchtvaartmaatschappij dit niet accepteert. Lees verder
Vliegticket met trein onderdeel
Bij sommige vliegtickets kan het zijn dat je een deel van je reis per trein aflegt. Belangrijk om te weten is dat je de treinreis van je vliegticket MOET gebruiken. Lees verder
Vliegticket met bus onderdeel
Heb jij een ticket geboekt met KLM met als vertrekpunt Amsterdam Schiphol maar woon je niet in de buurt van Schiphol, dan geeft KLM je de mogelijkheid om gebruik te maken van een speciale bus service. Lees verder
Wat is een e-ticket?
Een e-ticket of ticket is het bewijs van reservering voor jouw vlucht. Een e-ticket is hetzelfde als een vliegticket. Op een e-ticket staan je vluchtschema, ticketnummer en eventuele extra's vermeld. Lees verder
Welke informatie vind ik op mijn vliegticket?
Op je vliegticket staat informatie over je geboekte vlucht, de boekingscode van Vliegtickets.nl en de luchtvaartmaatschappij. Met deze gegevens plus je paspoortgegevens check je in bij de luchtvaartmaatschappij en ontvang je je boardingpass. Lees verder
Ik heb mijn vliegticket niet ontvangen
Als je geen vliegtickets hebt ontvangen, adviseren we jou om contact met ons klant contact center op te nemen. Lees verder
Wanneer ontvang ik mijn ticket?
Wanneer je een ticket boekt ontvang je eerst de boekingsbevestiging. In de meeste gevallen ontvang je binnen een half uur je ticket per mail. Lees verder