Meest gestelde vragen

Wat is een e-ticket

Een e-ticket is het elektronische alternatief voor een papieren ticket. Binnen 80 uur na betaling wordt jouw e-ticket per mail verstuurd. Geen mail ontvangen, controleer dan even je spambox.

Wat moet je met een e-ticket doen?
Op het e-ticket staan alle gegevens die je nodig hebt om in te checken voor de reis. Daarnaast is het handig om je e-ticket uit te printen zodat je altijd jouw reisschema bij de hand hebt.
Tip: print het e-ticket twee keer uit, voor de heen- en terugreis.

Geen ticket ontvangen?
Via het profiel Mijn Vliegtickets.nl kun je zelf je e-ticket downloaden.

Barcode
Op je e-ticket staat geen barcode. Deze vind je alleen op je instapkaart die je ontvangt na het inchecken.

Missen of overslaan van een vlucht
Als je de heenreis van je geboekte reis mist of overslaat, dan wordt de gehele reis automatisch geannuleerd. Dit geldt ook voor vluchten met een overstap. Dit betekent dat je de andere vluchten van je reis niet meer kunt maken. Je kunt dus niet halverwege instappen of alleen de terugreis van je ticket gebruiken.



NIEUW! Heeft u een vraag over uw boeking? Stel u vraag dan nu ook via WhatsApp!
Tijdens kantooruren binnen 4 uur antwoord op uw vraag.

WhatsApp: +316 50 22 25 24


Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld