Meest gestelde vragen

Wat is een e-ticket

Een e-ticket is het elektronische alternatief voor een papieren ticket. Binnen 24 uur na betaling wordt jouw e-ticket per mail verstuurd. Heb je geen mail ontvangen? Check dan je spambox.

Wat moet je met een e-ticket doen?
Op het e-ticket staan alle gegevens die je nodig hebt om (online) in te checken voor jouw reis. Het e-ticket hoef je niet geprint naar de luchthaven mee te nemen. Je gebruikt je e-ticket om online in te checken of op de luchthaven. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen kun je vanaf 24 uur voor vertrek online inchecken en bij sommige luchtvaartmaatschappijen is dit zelfs verplicht. Bekijk de luchtvaartmaatschappij met wie je vliegt of ga direct naar de website van de airline zelf om online in te checken. Op de website van de luchtvaartmaatschappij vul je de gegevens in die op je e-ticket staan. Je kunt je e-ticket ook op je telefoon laten zien als je incheckt op de luchthaven.

Geen e-ticket ontvangen of kwijt? Via jouw persoonlijke Mijn Vliegtickets.nl profiel is het e-ticket te downloaden.

Waar staat de barcode om mijn e-ticket?
Op je e-ticket staat geen barcode. Deze vind je alleen op je boarding pass die je ontvangt na het inchecken.

NIEUW! Heb je een vraag over je boeking? Stel je vraag dan nu ook via WhatsApp!
Tijdens kantooruren krijg je binnen 4 uur antwoord op jouw vraag.

WhatsApp: +316 50 22 25 24





>

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld