Updates van alle airlines: Er wordt steeds minder gerestitueerd door airlines, om niet in financiële problemen terecht te komen. Wel bieden airlines flexibele omboekregelingen om klanten gebruik te laten maken van een andere vlucht en/of reisdatum. Ben je benieuwd welk omboekbeleid de airline waarmee je zou vliegen hanteert? Kijk dan hier. Omboekregelingen kunnen tussentijds wijzigen.
Lees meer
Als je besluit om je ticket te wijzigen of te annuleren zonder dat de airline hier opdracht voor heeft gegeven, dan betekent dat een vrijwillige wijziging.
Lees meer
Als je een wijziging wilt aanbrengen in je klantinformatie van de hoofdboeker nadat je geboekt hebt, dan berekenen wij hiervoor € 9 wijzigingskosten.
Lees meer
Of je geld terug ontvangt als je je ticket annuleert hangt af van de annuleringsvoorwaarden van je ticket en de reden van annulering. Wij informeren je hierover nadat je het annuleringsformulier hebt ingevuld.
Lees meer
Voor wijzigingen in stoelreservering en bagage tijdens je vlucht worden kosten in rekening gebracht. Neem contact met ons op om de exacte kosten voor jouw vlucht te berekenen.
Lees meer
Heb je een spelfout gemaakt in de naam of een verkeerde datum of route geboekt? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons klant contact center.
Lees meer
Dat is afhankelijk van de voorwaarden van je vliegticket en van de luchtvaartmaatschappij met wie je vliegt. Neem voor meer informatie contact op met Vliegtickets.nl.
Lees meer
Wanneer de airline je vlucht binnen 14 dagen voor vertrek annuleert, of je hebt aanzienlijke vertraging (meer dan drie uur), dan kan het zijn dat je recht hebt op compensatie.
Lees meer
Door een aanpassing in het vluchtschema kan het ook gebeuren dat de vlucht die jij hebt geboekt wordt geannuleerd. De airline bie dt je dan vaak een alternatieve vlucht aan.
Lees meer
Het kan gebeuren dat een airline om operationele redenen de schematijd van een vlucht wijzigt. Soms is dit maar een kleine tijdswijziging maar het kan ook flinke tijdswijziging zijn.
Lees meer
Wanneer je vlucht wordt geannuleerd door de airline, vragen wij voor jou restitutie aan bij de luchtvaartmaatschappij. De terugstorting gaat naar het betaalmiddel waarme je hebt afgerekend.
Lees meer
Of je geld terugontvangt als je je ticket annuleert hangt af van de annuleringsvoorwaarden van je ticket. Wij informeren je hierover nadat je het annuleringsformulier hebt ingevuld.
Lees meer
Als je je ticket wilt annuleren dan kan je dat doen door het annuleringsformulier in te vullen. Binnen 24 uur ontvang je van ons een e-mail met de annuleringsvoorwaarden en -kosten.
Lees meer
Wanneer je een wijziging in datum, route of beide wilt aanbrengen in je reservering, vul je het wijzigingsformulier in op onze website. Voor een naamswijziging of correctie neem je contact op met ons klant contact center.
Lees meer
Of het mogelijk is om je vluchtdatum -of route te wijzigen hangt af van het ticket dat je hebt geboekt. Vul het wijzigingsformulier in op de website om de kosten voor de wijziging op te vragen.
Lees meer
Vliegtickets.nl maakt gebruik van cookies
Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op 'Alle cookies' te klikken ga je akkoord met onze Privacy- en cookieverklaring
en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan Vliegtickets.nl jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina's.