Getoonde prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief € 29,90 boekingskosten.

Aangepaste werkwijze vanwege het coronavirus

Vanwege de grote hoeveelheid aanvragen voor annulering en wijziging door veranderende reisrestricties, is de responstijd langer dan dat je van ons gewend bent. Daarvoor onze excuses en we hopen nog steeds op je begrip en geduld.

Belangrijk! Wanneer de airline met wie je vliegt een wijziging in je vlucht aanbrengt, ontvang je automatisch van ons een e-mail met meer informatie. Voor alle andere wijzigingen volg je onderstaande procedure.

Ik wil zelf mijn vlucht wijzigen

Wil of moet je vanwege het coronavirus een wijziging in datum, route of beide aanbrengen in je reservering, dan volg je de deze wijzigingsprocedure. De hoofdboeker vult daarvoor het wijzigingsformulier in op onze website. Voor een naamswijziging of correctie neem je contact op met ons klant contact center. Een compleet andere naam is in de meeste gevallen nooit toegestaan.

Vertrekt jouw vlucht binnen 24 uur? Neem in dat geval direct contact op met de luchtvaartmaatschappij (telefonisch of op de luchthaven). 

Heb je een FlexDeal geboekt en wil je je vlucht wijzigen?

Dan zit je goed. De airline berekent in dat geval geen wijzigingskosten wanneer je een nieuwe vlucht wilt boeken. Mocht je nieuwe vlucht duurder zijn dan betaal je wel het prijsverschil. Bekijk alle voorwaarden van de FlexDeal.

Ik wil gebruik maken van reiscredit om mijn oorspronkelijke vlucht te wijzigen naar een nieuwe vlucht.

Heb jij reiscredit gekregen voor je geannuleerde of gewijzigde vlucht en wil je daarmee wijzigen naar een nieuwe vlucht met dezelfde airline? Vul dan het formulier voor wijziging met reiscredit vanwege het coronavirus in en ontvang je nieuwe vluchtvoorstel.

Heeft jouw wijziging urgentie omdat jouw geboekte vlucht binnen 5 dagen vertrekt? Dan kan de hoofdboeker een mail sturen van het e-mailadres dat gebruikt is voor de reservering, naar contact@vliegtickets.nl. Vermeld in het onderwerp de reserveringscode / vertrekdatum / naam van de luchtvaartmaatschappij, dan nemen en wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Voor vertrek binnen 24 uur neem je direct contact op met de airline met wie je vliegt.

Kan ik mijn reis voor januari wijzigen vanwege het coronavirus?

Afhankelijk van de airline geldt er een wjzigingsbeleid voor januari vanwege het coronavirus.

Kan ik mijn reis voor februari wijzigen vanwege het coronavirus?

Afhankelijk van de airline geldt er een wjzigingsbeleid voor februari vanwege het coronavirus.

Kan ik mijn reis voor maart wijzigen vanwege het coronavirus?

Afhankelijk van de airline geldt er een wjzigingsbeleid voor maart vanwege het coronavirus.

Heeft dit je geholpen?

Gerelateerde vragen

Heb ik recht op restitutie, reiscredit of een fl … Wijziging in klantinformatie Kan een naam op een ticket worden aangepast?

Actuele reisinformatie

Bekijk alle actuele reisinformatie

Vliegtickets.nl maakt gebruik van cookies

Deze worden gebruikt voor verschillende doeleinden. Door op ‘Alle cookies’ te klikken ga je akkoord met onze Privacy- & cookieverklaring en ontvangen wij de niet-functionele cookies. Via deze niet-functionele cookies kan Vliegtickets.nl jou op een andere site o.a. benaderen op basis van de door jou bezochte pagina’s.

Toon details
Alle cookies Nodige cookies