Meest gestelde vragen

Hoe annuleer ik mijn boeking

Het kan voorkomen dat je door onvoorziene omstandigheden je reis moet annuleren. Dit is natuurlijk nooit leuk en daarom willen wij zoveel mogelijk werk voor je uit handen nemen. Hieronder stappen die jij dient te nemen om je reis te annuleren, wij doen de rest!

Wat moet je doen?

  1. Vraag de annuleringsvoorwaarden op via onze specialisten
  2. Ben je akkoord met de annuleringskosten, vul dan het annuleringsformulier in.
  3. Je ontvangt binnen enkele dagen de bevestiging in je mailbox.
  4. Recht op restitutie, dan ontvang je dit binnen enkele weken.

Zodra het annuleringsformulier is verzonden, is de annulering definitief.
Is je vertrek binnen 7 dagen geven wij jouw annuleringsverzoek uiteraard voorrang.

Annuleringskosten
De annuleringsvoorwaarden en kosten verschillen per luchtvaartmaatschappij en ticket. Zijn de annuleringskosten bijvoorbeeld 200 euro per persoon dan houden wij dit bedrag in op de totale reissom en de rest ontvang je binnen 3 tot 6 maanden op je rekening. Helaas is dit niet eerder mogelijk omdat de luchtvaartmaatschappij het bedrag aan ons moet terugstorten. Naast de annuleringskosten worden boekingskosten, annulering- en ticketverzekering en betaalkosten niet gerestitueerd.

Bij een lowcostmaatschappij zijn de annuleringskosten altijd 100% van de reissom. Dit houdt in dat je geen geld terug krijgt in geval van annuleren.

Samengestelde reis geboekt? Dan gelden de voorwaarden van de leverancier plus onze annuleringskosten.

Wanneer ik krijg ik mijn geld terug?

Geen antwoord op je vraag?

Stel hieronder je vraag en wij sturen binnen 48 uur een reactie. Vertrekt u binnen 1 week dan adviseren wij u telefonisch contact op te nemen i.p.v. te mailen.

 
 

Verplicht veld